Technologie Overlay jako nová budoucnost reklamy

Poslední dubnový víkend se na televizních obrazovkách na kanále Sport 1 odehrál španělský pohár Copa del Rey. Pří vítězství fotbalistů Barcelony 3:2 nad Realem Madrid běžely na reklamních panelech okolo hřiště reklamy českých firmem – Petrisk, Meddi nebo třeba M&T kliky.
Nejednalo se o žádné světoznámé společnosti, ale malé české firmy, které běžně vidíte svítit na LED perimetrech při fotbalových utkáních v Česku: Pojišťovací makléřská společnost Petrisk specializujíce se nejen na pojištění průmyslu a rizik. Pražská firma Meddi, která vyvinula a spravuje aplikaci jenž umožňuje pacientům komunikovat s lékařem online odkudkoliv. M&T kliky, společnost s dlouholetou tradicí vyrábějící české kliky a kování.
Technologie Overlay, kterou jsme vám již mnohokrát představili funguje na principu „optické iluze“, která umožňuje měnit reklamu na jednotlivých trzích. Diváci na ochozech přímo na stadionu vidí jiný druh reklamy než diváci na televizní obrazovce nacházející se v jiném státě. Virtuální technologie Overlay umožňuje měnit reklamu i napříč trhy, což v praxi znamená, že reklamy ve Velké Británii budou jiné než ty v Polsku.